الشروط والأحكام لتطبيق توكلنا
البند الأول: هدف تطبيق (توكلنا)
بموجب النظام الصحي ولوائحه التنفيذية (بالمملكة العربية السعودية) قامت وزارة الصحة باعتماد المعايير الصحية التي تم تطوير تطبيق (توكلنا) بناءً عليها، وستخضع خصائص ووظائف تطبيق (توكلنا) لأي تعليمات إضافية تصدر إنفاذا للأنظمة المحلية في المملكة العربية السعودية، وذلك لتحقيق الغاية الصحية المتوخاة من فرض منع التجول وعدم تعريض المواطنين والمقيمين لخطر تفشي جائحة فيروس كورونا المستجد.
البند الثاني: التسجيل
بموجب تعليمات وزارة الصحة (بالمملكة العربية السعودية)؛ فإن تطبيق (توكلنا) هو الوسيلة الرسمية الوحيدة إلكترونياً لإثبات وجود تصريح للتجول خلال فترة المنع من التجول، وذلك للتقليل من المخاطر المتعلقة بتداول تصاريح التجول ورقياً، ويحق لكل مواطن أو مقيم يحمل هوية وطنية أو هوية مقيم يبلغ من العمر 15 سنة فما فوق التسجيل في تطبيق توكلنا لطلب استخراج التصريح، ولا يحق لمن هم دون ذلك العمر التسجيل في التطبيق للحد من خروجهم وتعرضهم للمخالطة، وذلك على النحو التالي:
في حالة وجود حساب في منصة أبشر، يتم إدخال رقم الهوية للمواطنين ورقم الإقامة للمقيمين وإدخال تاريخ الميلاد .
في حالة عدم وجود حساب في منصة أبشر، يتم إدخال رقم الهوية للمواطنين ورقم الإقامة للمقيمين وإدخال تاريخ الميلاد ورقم الهاتف المتنقل.
البند الثالث: سياسة كلمة المرور
يجب أن تحتوي على الأقل 8 خانات.
يجب أن تحتوي حرف واحد على الأقل كبير، وحرف واحد على الأقل صغير ورقم واحد على الأقل.
البند الرابع: صفة الخدمة
يتيح تطبيق (توكلنا) للمواطنين والمقيمين (بالمملكة العربية السعودية) طلب تصريح التجول خلال فترة منع التجول ويتم منح التصريح وفق التعليمات الصحية الصادرة بهذا الشأن.
يعرض التطبيق الإعلانات والأخبار الصحية المتعلقة بفايروس كورونا المستجد.
سيتم إضافة العديد من الخصائص والوظائف للتطبيق وفق ما يصدر من تعليمات صحية: وتشمل:
خاصية (رفع الحالة الصحية) التي تتيح للمستخدم الإجابة على أسئلة تتعلق ببعض المؤشرات الصحية، مثل: درجة الحرارة أو ضغط الدم وغيرها.
إشعار الأفراد في حال خالطوا أو قد كانوا على مقربة من حالة إصابة تم تأكيدها حديثا خلال (14) يوماً الماضية.
إشعار المستخدم بأخذ الاحترازات اللازمة في حال دخوله ضمن نطاق جغرافي سبق أن تواجدت فيه حالة مؤكدة خلال 14 يومًا الماضية.
في حال تم عزل نطاق جغرافي معين، يتم تغيير حالة جميع المستخدمين الذين تواجدوا في ذلك النطاق خلال أسبوع من تاريخه للون الأصفر.
إشعار المستخدم في حال اقترب من نطاق جغرافي معزول.
متابعة الحالات الخاضعة للحجر المنزلي، لمدة (14) يومًا.
إشعار المستخدم بنوع المنع في نطاقه الجغرافي.
تقديم مواقع أقرب المنشآت الصحية والصيدليات للمستخدم.
البند الخامس: التزامات المستخدم
تم تطوير تطبيق (توكلنا) بهدف تسهيل حصول المواطنين والمقيمين (في المملكة العربية السعودية) على تصاريح الخروج والحصول على الإشعارات الأخرى التي يرسلها التطبيق وذلك وفق المعايير الصحية التي تهدف للحد من انتشار فيروس كورونا المستجد، ويلتزم المستخدمين بأن يستخدم التطبيق وفقاً للآتي:
يعد التصريح الصادر من خلال هذا التطبيق تصريحا للخروج لممارسة الأعمال للأنشطة المستثناة أثناء فترة منع التجول وللحالات الطارئة والتموينية، ولا يستخدم لأي غرض آخر. وفي حال ثبت إساءة استخدامه، تطبق في حق المخالف عقوبات مخالفة منع التجول.
يعد التصريح ملغيًا في حال عدم دقة بيانات التصريح عند التحقق من قبل رجال الأمن في الميدان، ويخول رجل الأمن بإعطاء مخالفة منع التجول.
يتحمل المستخدم المسؤولية عن صحة البيانات المدخلة في التطبيق.
يوافق المستخدم على منح إدارة التطبيق التصريح باستخدام البيانات المتعلقة به وفق الأحكام الواردة في سياسة الخصوصية الخاصة بالتطبيق، ويتعهد بتفعيل خاصية تحديد الموقع بشكل دائم ليتم استخدامها لإرسال الإشعارات الخاصة بالتطبيق والموضحة في البند (الرابع)، وفي حال تعطيل خاصية تحديد الموقع فسيتم تجميد حساب المستخدم وإشعار وزارة الصحة في حال كان المستخدم خاضع للحجر المنزلي.
يتحمــل المستخدم كامــل المســؤولية عــن طلبــات الخدمــات الصــادرة مــن حســابه فــي تطبيق توكلنا.
يلتــزم المستخدم بتحديــث معلومــات حســابه فــي حــال تغييــر مكان الإقامة أو رقم الهاتف المتنقل أو أي معلومات أخرى تم إدخالها وقت التسجيل.
يتحمــل المستخدم مســؤولية تنفيــذ الخدمــة بنــاء علــى البيانــات المقدمــة فــي عملية التسجيل ولا تتحمل إدارة تطبيق توكلنا نتيجــة عدم صحة تلك البيانــات.
يتحمــل المستخدم مســؤولية تســرب البيانــات مــن حســابه الشــخصي وذلــك يشــمل اســم المســتخدم وكلمــة المــرور.
يُستثنى ممثلو البعثات الدبلوماسية والمنظمات الدولية المعتمدة لدى وزارة الخارجية -في حال تسجيلهم بالتطبيق- من الأحكام والشروط التي تتعارض مع الحصانة الدبلوماسية التي يتمتعون بها، ويتم التعامل معهم وفق الإجراءات الدبلوماسية المعتمدة لدى وزارة الخارجية.
البند السادس: شروط عامة
لا تتحمــل إدارة تطبيق توكلنا مســؤولية أي تبعات ناتجة عــن خطــأ أو عــدم تحديــث للمعلومــات.
لا تتحمل إدارة تطبيق توكلنا أي مسؤولية نتيجة أي أضرار أو خسائر (مباشرة أو غير مباشرة) قد تقع على المستخدم بسبب استخدام التطبيق. ويمكن في حالات الضرورة القصوى الخروج قبل الحصول على التصريح، وإذا تم قيد مخالفة نظامية فيمكن في هذه الحالة التقدم باعتراض وتقديم الأسباب التي دعت للخروج قبل صدور التصريح من خلال منصة «أبشر» لمعالجتها والنظر فيها من قبل اللجان الأمنية في شُرَط مناطق المملكة أو أي وسيلة أخرى تحددها وزارة الداخلية.
لا يمكن استخدام الخدمة إلا بعــد اســتكمال البيانــات الــواردة فــي نموذج التسجيل والموافقــة على الشــروط والأحــكام.
لإدارة تطبيق توكلنا الحق في رفض أي مستخدم لعدم انطباق شروط التسجيل ويمكن التظلم من ذلك من خلال البريد الالكتروني contact@tawakkalna.gov.sa.
تحتفــظ إدارة تطبيق توكلنا بحــق إضافــة أو تغييــر أي شــرط مــن شــروط الاستخدام، وسوف تقــوم إدارة تطبيق توكلنا بإشــعار المستخدم بذلك.
يحــق لإدارة تطبيق توكلنا وقــف الخدمــة مؤقتــاً عنــد الحاجــة لصيانــة أو تطويــر أو تعديــل التطبيق، وذلــك حتــى انتهــاء العمــل الــلازم لذلــك.
يوافــق المستخدم علــى اســتلام رسائل نصية على رقم الهاتف المتنقل الخاص به وتنبيهات فورية من التطبيق في أي وقت خلال اليوم.
البند السابع: إنهاء الحساب
يستمر حساب المستخدم مفعلاً مالم يتم إنهاؤه من قبل إدارة تطبيق (توكلنا)، أو بناءً على طلب من المستخدم يرسل على البريد الإلكتروني: contact@tawakkalna.gov.sa)).
يحق لإدارة تطبيق توكلنا إنهاء حساب المستخدم في حال مخالفة أي من الشروط والأحكام، ويمكن للمستخدم التظلم من ذلك من خلال البريد الالكتروني contact@tawakkalna.gov.sa.
تطبق العقوبات المنصوص عليها في نظام مكافحة جرائم المعلوماتية في حال الدخول غير المشروع لتطبيق توكلنا، أو إلغاء البيانات منه، أو حذفها أو تدميرها أو تسريبها أو إتلافها أو تغييرها أو إعادة نشرها.
يحــق لإدارة تطبيق توكلنا إنهــاء حساب المستخدم فــي حــال اكتشــاف عــدم صحــة البيانــات المقدمــة مــن المستخدم أو في حال إساءة استخدام التطبيق أو مخالفة الشروط والأحكام الخاصة به.
يحــق لإدارة تطبيق توكلنا إنهــاء حساب المستخدم فــي حــال طلــب الجهــات المختصــة إيقــاف الخدمــة عــنه.
يحــق لإدارة تطبيق توكلنا إنهــاء حساب المستخدم فــي حــال عــدم قبــول المستخدم أي تغييــر فــي الشروط والأحكام.
يحق لإدارة تطبيق توكلنا إنهاء حساب المستخدم في حال الظروف القاهرة.
اطلع المستخدم على سياسة الخصوصية الخاصة بتطبيق (توكلنا) ويوافق عليها ويمنح التصريح باستخدام معلوماته وفق الأحكام الواردة في تلك السياسة.
البند الثامن: إدارة التطبيق
اسم الجهة المشرفة على التطبيق: الهيئة السعودية للبيانات والذكاء الاصطناعي – مركز المعلومات الوطني.
البريد الإلكتروني: (contact@tawakkalna.gov.sa ).
سياسة الخصوصية لتطبيق توكلنا
البند الأول: مقدمة
إيمانًا بأهمية البيانات وسريتها، وحرصًا من إدارة تطبيق (توكلنا) على تقديم أفضل مستويات الخدمة مع الالتزام بالمحافظة على سرية وخصوصية بيانات المستخدم والبيانات المدخلة، فإن إدارة التطبيق تلتزم بالمحافظة على سرية وخصوصية معلومات المستخدم والمواد المدخلة من قبلهم كأساس لسياسة الخصوصية، ولن تقوم إدارة التطبيق بالإفصاح عن تلك المعلومات إلا وفقاً للضوابط المحددة والمنصوص عليها في البند الرابع (الاستخدام والإفصاح).
البند الثاني: معلومات المستخدم
يقصد ببيانات ومعلومات المستخدم كل وأي مما يلي:
البيانات الشخصية المستخدمة في التسجيل.
بيانات الموقع الجغرافي للمستخدم وتحركاته.
معلومات بيانات الاتصال والتحديثات المتعلقة بالاستخدام.
المعلومات الأخرى المدخلة من المستخدم مثل طلبات تصريخ الخروج والبلاغات وإجابات الاستبيانات.
البند الثالث: جمع المعلومات وتخزينها
جمع المعلومات:
معلومات الاتصال: إن التطبيق يقوم بجمع بعض بيانات الجهاز التي تساعد على تحسين التجربة، مثل لغة الجهاز ونوع النظام. كما يقوم التطبيق بتتبع الموقع الجغرافي للمستخدم لإصدار تصاريح الخروج والإشعارات للخدمات الأخرى في التطبيق، وذلك وفق ما تضعه وزارة الصحة (في المملكة العربية السعودية) من معايير لمكافحة جائحة فيروس كورونا الجديد وأي سلطة أخرى وفق الأنظمة المحلية بالمملكة العربية السعودية.
المعلومات المدخلة: يتم حفظ المعلومات المدخلة من المستخدم مثل طلبات التصريح والبلاغات والإجابة عن أي استبيانات يتم عرضها من خلال التطبيق.
تخزين المعلومات:
يتم تخزين المعلومات الخاصة بالمستخدم في الخوادم التي تحددها إدارة التطبيق داخل المملكة العربية السعودية، وتحرص إدارة التطبيق على أن تكون هذه الخوادم محمية من الاختراق والدخول غير المصرح وفق المعايير المتبعة، وتتعهد إدارة التطبيق بحذفها من تلك الخوادم كل (21) يوم.
البند الرابع: الاستخدام والإفصاح
تخضع خدمات التطبيق واستخداماته للمعايير الصحية الصادرة عن وزارة الصحة في المملكة العربية السعودية، التي تهدف إلى تسهيل حصول المواطنين والمقيمين (في المملكة العربية السعودية) على تصاريح الخروج والحصول على الإشعارات الأخرى التي يرسلها التطبيق، ويوافق المستخدم على حماية معلوماته الشخصية وعدم قيام إدارة التطبيق بالإفصاح عنها لأي جهة كانت إلا وفقاً لتعليمات وزارة الصحة وما تفرضه الأنظمة المحلية بالمملكة العربية السعودية.
ينحصر حق الاطلاع على معلومات المستخدمين للعاملين المخولين بذلك في إدارة التطبيق وللأغراض والاستخدامات التي تحددها السياسات المعتمدة لدى إدارة التطبيق.
يجوز استخدام بيانات المستخدم غير المحددة لهويته ضمن بيانات ومؤشرات إحصائية تراكمية ومشاركتها مع كافة الجهات ذات العلاقة حسب ما تره إدارة التطبيق مناسباً.
البند الخامس: الروابط الخارجية
قد يقدم التطبيق روابط لأطراف أخرى، والتطبيق غير مسؤول عن كيفية جمع الأطراف الأخرى أو استخدامها لمعلومات التعريف الشخصية عن المستخدم، ويتحمل المستخدم المسؤولية الكاملة عن بياناته.
البند السادس: مسؤولية المستخدم تجاه حماية الخصوصية
بهدف حماية معلومات المستخدم فإننا ننصح بما يلي:
الاتصال الفوري بالدعم الفني للتطبيق عندما يعتقد المستخدم بأن شخصاَ آخر استطاع الحصول على معلومات الدخول إلى حسابه في التطبيق أو أي معلومة سرية أخرى.
عدم إعطاء أي معلومة سرية عبر الهاتف أو شبكة الانترنت مالم تعرف هوية الشخص أو الطرف المستقبل للمعلومة.
عدم مشاركة معلومات الدخول (اسم المستخدم وكلمة المرور) مع الآخرين، وعدم السماح للآخرين باستخدام حساب المستخدم في التطبيق.
استخدام التطبيق من خلال جهاز إلكتروني آمن مع إغلاق التطبيقات المتصلة بالإنترنت غير المستخدمة، والتأكد من أن برنامج الحماية من الفيروسات محدث على الدوام.
البند السابع: أحكام عامة
اسم الجهة المشرفة على التطبيق: الهيئة السعودية للبيانات والذكاء الاصطناعي – مركز المعلومات الوطني.، البريد الإلكتروني: contact@tawakkalna.gov.sa .
تحتفظ إدارة تطبيق (توكلنا) بحــق إضافــة أو تغييــر أي من أحكام سياسة الخصوصية، وسوف تقــوم إدارة تطبيق توكلنا بإشــعار المستخدم بذلك، ويحــق لإدارة التطبيق إنهــاء حساب المستخدم فــي حــال عــدم قبــول المستخدم أي تغييــر فــي سياسة الخصوصية.
إن اللغة العربية هي المعتمدة في تطبيق الاحكام والشروط، وفي حال نشا خلاف في تفسير أي نص ورد بأي لغة أخرى فيقدم النص المكتوب باللغة العربية.
Terms and Conditions
First Item: The Objective of (Tawakkalna) Application
According to the health system and its implementing regulations (in the Kingdom of Saudi Arabia), the Ministry of Health has approved the health standards upon which “Tawakkalna” application has been developed. The characteristics and properties of “Tawakkalna” application shall be subject to any additional instructions issued in implementation of the local regulations in the Kingdom of Saudi Arabia in order to achieve the desired health objective of imposing curfews and not to expose citizens and residents to the risks of the novel Coronavirus outbreak.
Second Item: Registration
According to the instructions of the Ministry of Health (in the Kingdom of Saudi Arabia), (Tawakkalna) application is the only electronic official means to establish the existence of a movement permit during curfew periods, in order to reduce the risks related to hard-copy permits. Citizens and residents in the Kingdom of Saudi Arabia, who are 15 years and over, can register in Tawakkalna application and request a movement permit. Those who are under the age of 15 are not entitled to register in the application in order to limit their movement and exposure to contact. You can register in the application by following the guidelines below:
- In the event of having Absher account, enter the ID number for citizens, residency (iqamah) ID number for residents, and the date of birth.
- In the event of not having Absher account, enter the ID number for citizens, residency (iqamah) ID number for residents, date of birth and mobile number.
Third Item: Password Policy
The password must be 8 characters and contain the following:
At least 1 capital letter.
At least 1 small letter.
At least 1 number.
Fourth Item: Service Description
“Tawakkalna” Application allows citizens and residents (in the Kingdom of Saudi Arabia) to request movement permits during curfew period, and the permit is granted in accordance with the health instructions issued in this regard.
- The application displays health announcements and news related to Coronavirus.
- Several features and functions will be added to the application accordingly with the health instructions issued, which will include:
A feature (to submit health status), which allows the user to answer questions related to some health indicators, such as: temperature, blood pressure, etc.
A feature to notify individuals in the event of having contacted or having been in close contact with a newly infected confirmed case during the past (14) days.
A feature to notify the user of taking all necessary precautions in the event of entering a geographical area where a confirmed case has been in during the past 14 days.
In case of isolating a specific geographical area, the status of all users who have been in that area within a week will change to yellow-color
The user will be notified if he\she approaches an isolated geographical area
Following-up with home-quarantined cases for 14 days
Notifying the user of curfew types in their geographical area
Offering nearest hospitals and pharmacies to the user
Fifth Item: User Obligations
Tawakkalna app was developed in order for citizens and residents (in Saudi Arabia) to have access to movement permits easily, and receive other notifications sent by the app, based on the health standards that aim to curb the spread of Covid-19. The users are obliged to use the app for the following:
- The issued permit form this app is considered as a permission to manage businesses in public that are excluded during curfew, and for both emergency cases and catering. This permit shall not be used for any other purposes. If proven that the permit has been misused, the violator will be subject to the penalty of violating the curfew.
- The permit shall be canceled if the permit information is proven inaccurate upon verifying by security personnel on the field. In addition, the security personnel shall be authorized to issue a curfew violation penalty.
- The user takes full responsibility of data validity provided.
- The users agree to grant the App’s Management a permission to use their data according to health standards that aim to limit the spread of the novel Coronavirus. That includes pledging to permanently enable the location feature which will be used to send application-related notifications shown in item (fourth). In case of disabling the location feature, the user’s account shall be suspended, and the Ministry of Health shall be notified if the user has been under home-quarantine.
- The user takes full responsibility for service requests submitted from their account in Tawakkalna application.
- The user is obliged to update their account information in case of changing the place of residence, mobile number or any other information entered at the time of registration.
- The user is responsible for services provided upon data-related input in the registration process, and the management of the Tawakkalna application is not responsible for any consequences of data invalidity.
- The user is responsible for any leakage of data from their personal account, such as the username and password.
- Representatives of diplomatic missions and international organizations accredited to the Ministry of Foreign Affairs - in case they are registered with the application - are exempt from the terms and conditions that conflict with their diplomatic immunity, and they will be treated according to the diplomatic procedures approved by the Ministry of Foreign Affairs.
Sixth Item: General Conditions
- The management of Tawakkalna Application does not bear responsibility for any consequences resulting from an error or failure to update the user’s information.
- The Tawakkalna application management does not bear any responsibility for any damages or losses (direct or indirect) that may occur to the user due to the use of the application. In cases of extreme necessity, it is possible to go out before obtaining the permission, and if a ticket/fine is registered, an objection can be filed and the reasons for leaving before the issuance of the permission can be submitted through “Absher”. The objection will be looked into by the security committees in the police stations of different regions of the Kingdom or through any other methods set by the Ministry of Interior.
- The service can only be used after completing the information on the registration form and agreeing to the terms and conditions.
- The application management of Tawakkalna has the right to reject any user, in case of the registering conditions were not applicable, and the user has the right to raise a complaint to the following email: contact@tawakkalna.gov.sa
- Tawakkalna application management has the right to temporarily suspend the service for maintaining, developing or amending the application, until the completion of the necessary work.
- The user agrees to receive text messages on their mobile phone number and immediate alerts from the application at any time during the day.
Seventh Item: Termination of the Account
- The user account shall continue being activated unless it is terminated by the management of Tawakkalna Application or according to a request sent by the user to the email: (contact@tawakkalna.gov.sa).
- The management of Tawakulna application has the right to terminate the user account in case of violating the terms and conditions, and the user has the right to raise a complaint to the following email: contact@tawakkalna.gov.sa
- The penalties stipulated in the Saudi Anti-Cybercrime Law shall be applied in case of unlawful signing to Tawakkalna App, cancellation of data, deletion of data, destruction of data, leaking data, damaging data, altering or re-disseminating data.
- Tawakkalna App’s Management has the right to terminate the user's account in case of discovering invalidity of data provided by the user, misusing the application or violating its terms.
- The App’s Management has the right to terminate the user’s account, if the competent authorities requested the suspension of the service.
- The App’s Management has the right to terminate the user account in the event of force majeure.
- Privacy policy of (Tawakkalna App) shall be shared with the user to accept it and grants permission to use his / her information according to the provisions stated in that policy.
Eighth Item: App Management
Email: (contact@tawakkalna.gov.sa).
Privacy Policy
First item: Introduction
Believing in the importance of the data and itsconfidentiality, and ensuring that the management of (Tawakkalna) applicationprovides the best levels of service while committing to maintaining theconfidentiality and privacy of the user data and the data entered, themanagement is committed to maintaining the confidentiality and privacy of theuser information and the materials entered by them as a basis of the privacypolicy. The management will only disclose that information in accordance withthe specified controls set out in item IV (use and disclosure).
Second item: user information
User data and information means any of the following:
A- Personal data used for registration.
B- The user’s geographical location data and movements.
C- Contact information and usage-related updates.
D- Other information entered by the user, such as exitpermit requests, notifications and questionnaire answers.
Third item: collecting and storing information
A- Collection of information:
1- Contact information: The application collects some devicedata that helps to improve the experience, such as the device languageand system type. The application also tracks the user's location to issue exitpermits and notices for other services in the application, in accordance withthe standards set by the Ministry of Health (in Saudi Arabia) to combat thenovel Coronavirus pandemic and any other authority, in accordance with locallaws in Saudi Arabia.
2- The informationentered: The information entered by the user such as permission requests,objections and his /her answers to any questionnaires on application are saved.
B - Storage of Data
The data entered by the user is saved and stored at theNational Information Center.
The user's information is stored at the servers specified bythe application management within the Kingdom of Saudi Arabia. The applicationmanagement is keen to protect these servers from penetration and unauthorizedaccess according to the established standards. The application managementundertakes to delete the information from the servers every (21) days.
Fourth item: Use and Disclosure
A- The application services uses are subject to a healthstandards issued by the Ministry of Health in the Kingdom of Saudi Arabia,which aim to facilitate the access of citizens and residents (in the Kingdom ofSaudi Arabia) to leave permits and to receive notifications sent by theapplication. The user agrees to protect his/her personal information and themanagement of the application does not disclose it to any party except inaccordance with the instructions of the Ministry of Health and what is imposedby the local laws in the Kingdom of Saudi Arabia.
B- Only the authorized workers in the application managementhave the right to access the user’s information. They can do so for thepurposes and uses determined by the policies approved by the application management.
C- It is permissible to use the user data that does notspecify his/her identity within cumulative statistical data and indicators, andto share it with all the relevant authorities according to what the applicationmanagement deems appropriate.
Fifth item: external links
The application may provide links of other parties. Theapplication is not responsible for how other parties collect or use personalidentification information about the user. The user bears full responsibilityfor his/her data.
Sixth item: User’s Responsibility to Protect Privacy
In order to protect the user’s information, we recommend thefollowing:
A- Contacting technical support of the applicationimmediately when the user believes that another person was able to share logininformation to his/her account in the application or any other confidentialinformation.
B- Not to give any secret information via phone or internetunless the identity of the person or party receiving the information is known.
C- Not to share the login information (username andpassword) with others, and not to allow others to use the user account in theapplication.
D- Using a secure electronic device when using theapplication, while closing all unused Internet-connected apps and making surethat an anti-virus program is always up to date.
Seventh item: General Provisions
- Name of Authority overseeing the application: SaudiAuthority for Data and Artificial Intelligence - National Information Center.
Email: contact@tawakkalna.gov.sa
- The Administration of “Tawakkalna” application reservesthe right to add or change any of the provisions of the privacy policy, and theusers shall be notified. The App’s Management has the right to terminate theuser’s account if the user does not accept any changes in the privacy policy.
- The Arabic language is the language adopted in applyingthe terms and conditions. The Arabic text shall prevail if there are anydisputes in interpreting any received text in any other language